דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעטפות: הדפסה פשוטה באמצעות המדפסת 

מאת    [ 07/05/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2240 פעמים ]

מלאי המעטפות המודפסות שלכם נגמר? כתב יד בלתי קריא? מעוניינים ליצור מעטפה מכובדת עבור עסקכם הפרטי והמחירים בבתי הדפוס גבוהים מדי? אנו מזמינים אתכם ללמוד כיצד ניתן, בצורה פשוטה למדי, להדפיס כל שתרצו על גבי מעטפה, באמצעות מדפסת לייזר או הזרקת דיו.

רבים מעוניינים לחסוך את הזמן שבכתיבת הכתובות בעת שליחת מכתבים מרובים. יש מי שמעוניין להשתמש במעטפה ככלי שיווק ופרסום עבור העסק הביתי, שכן, מדובר בכלי פרסום יעיל שעלותו נמוכה מאוד. כל שעליכם לעשות בשלב הראשון הוא לצאת אל חנות מוצרי המשרד הקרובה לביתכם ולרכוש מעטפות, בכל גודל שתרצו, ובכל כמות שלה תזדקקו.

יצירת התבנית עבור המעטפות

לפני שאתם ממשיכים, אנו ממליצים לקחת שתיים או שלוש מעטפות, ולהכניס אותן למגש המדפסת. פתחו את תוכנת מעבד התמלילים במחשבכם, ומדדו את גודלה של המעטפה. בתוכנת עיבוד התמלילים ציירו מלבן בהתאם לגודל המבוקש, שיהווה את גבול היצירה שלכם. אם הנכם מעוניינים להדפיס על צידה הקדמי של המעטפה, קחו בחשבון את גובה הלשונית וציירו קו גבול נוסף בהתאם. הקלידו מספר אותיות ושלחו להדפסה. בדקו שהמדפסת יודעת כיצד לעבוד עם המעטפה וכי לא מתגלה בעיה. אם תתגלה בעיה, יתכן שהמדפסת שברשותכם אינה מיועדת לעבודה עם מעטפות. אינכם חייבים מדפסת המוכוונת לנושא, אך חשוב לדעת שישנן מדפסות עדינות בשוק שתדענה לעבוד עם גיליונות נייר בלבד. 

לא רק כתובות

חשבו מה תרצו להדפיס על המעטפה שלכם. אם ברשותכם כרטיסי ביקור בעלי עיצוב מיוחד, כדאי לשמור על קו עיצוב זהה לכל מוצריכם. קווי עיצוב שונים, יוצרים בלבול וסתירה. השאיפה שלכם היא ליצור קו עיצוב שלקוחותיכם יוכלו לזהותו ישר ולשייך אותו אל עסקכם. באפשרותכם להשתמש בגרפיקאי מקצועי שיעביר אליכם קובץ תמונה בהתאם. זכרו לציין בפניו שמדובר בעיצוב עבור מעטפה ומסרו לו את הגדלים הרלוונטיים. את הגרפיקה המבוקשת סדרו על גבי המלבן בתוכנת מעבד התמלילים והדפיסו לפי כמות העותקים המבוקשת.

מעטפות לעסקים הם כלי נהדר עבור שיווק ופרסום, עימם נפגש הלקוח כשהוא מקבל מכם מכתב אישי. אם עבודתכם לא צלחה, זכרו שישנם בתי דפוס רבים המדפיסים על מעטפות לעסקים, גם במחירים זולים, במיוחד עבור עסקים קטנים שזקוקים למספר קטן יחסית של מעטפות. חשוב לעשות את השימוש הנכון בכלי הזה: להכיר את המגבלות שלו, לא לדרוש ממנו דברים שאין ביכולתו לספק לנו אבל לנצל אותו היטב עבור מטרות שאותן ניתן להשיג בצורה מיטבית באמצעות עבודה נכונה והכנה מתאימה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב